ثبت ۹ مورد نقض آتش بس در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته

ثبت ۹ مورد نقض آتش بس در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته

تروریست ها ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۹ بار آتش بس در سوریه را نقض کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، مرکز روسی نظارت بر آتش بس در سوریه مستقر در پایگاه حمیمیم در حومه لاذقیه که وابسته به وزارت دفاع روسیه می باشد از ثبت ۹ مورد نقض آتش بس در سوریه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

در بیانیه این مرکز آمده است که تروریست های مسلح گروه موسوم به جیش الاسلام مواضع نیروهای دولتی در استان دمشق و محلات شهر حلب را مورد حمله خمپاره ای و توپخانه ای قرار دادند.

بر اساس این بیانیه تعداد مناطقی که تاکنون به آتش بس در سوریه پیوسته اند به ۱۱۳ منطقه رسیده است و در عین حال تعداد گروه های ملحق شده به آتش بس تغییری نداشته و در عدد ۵۹ ثابت مانده است.

مرکز روسی نظارت بر آتش بس در سوریه در بیانیه خود همچنین به تشدید اقدامات تروریستی جبهه النصره در منطقه تدمر در استان حمص و مقابله ارتش سوریه با حملات تروریست ها که سعی داشتند بر تپه های راهبردی در این منطقه سیطره یابند اشاره کرده است.

ارتش سوریه همچنین تلاش تروریست های جبهه النصره برای پیشروی در مناطقی از استان لاذقیه را ناکام گذاشت. تروریست های این گروه به بمباران مناطق مختلف در استان های سوریه ادامه داده و استان های حلب، ادلب، لاذقیه، دمشق، قنیطره و حمص را مورد بمباران قرار دادند.

کد خبر 3664688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha